the one with the pepping-playlist.

lördagskvällen som jag peppade inte bara en gång, till och med två gånger här, blev fantastisk. äntligen något kul hände i denna brittiska inavelshåla. club olio är en gång i månaden och cluben är verkligen värd att peppas om och om igen. nästa är första mars och det känns verkligen som en evighet dit. :C

idag är det tisdag, och det innebär med andra ord att det är lite drygt en vecka kvar till deadline. WOHO för min framförhållning. taktiken att skjuta upp allt till sista veckan måste fan ändras på om det ska bli något av en människa som mig. det vill säga om jag någonsin ska bli stor, klippa mig & skaffa mig ett jobb.

så nu har jag gjort en peppande spellista i itunes som kanske kan göra mig effektiv några timmar denna afton:




Kommentarer
Postat av: Kajja

musik är skiten.

2008-01-30 @ 01:50:28
Postat av: frajscha

spellistan verkar vara helt i sin ordning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback