på tal om ingenting...

på tal om ingenting så blåser det som fan här i england. kan nästan tro att det är en storm på väg. i dunno. kan inte spå sånt där. men på tal om det, så vaknade jag kanske tio gånger imorse och trodde att min mobil ringde, för det blåste så mycket att hela huset vibrerade, väggen som jag sover emot skakade. micke förklarade hur han reagerade på blåsten, han såg gardinerna flyga fram och tillbaka trots alla fönster stängda (hurra för bra isolering och englasfönster i detta land). men min mobil ringde inte en enda gång. den är död. stendöd. och jag har ingen laddare, den ligger kvar i sverige. hurra för livet. så nu måste jag ner på staden och köpa en laddare. hurra för livet vol.2.


på tal om ingenting igen då: till alla er som är intresserade av mammaliv eller bara vill läsa bra bloggar (jag är den senare varianten) så vill jag tipsa om otroligt värda bloggar. ni vet vilka dem är, ni har hört dem förut, men har ni läst deras bloggar?

MARTINA
& MIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback