hypad.

hypad.

har precis kollat på I AM LEGEND. ingen tycker den är särskilt bra. ändå är den så jävla hypad överallt. den berörde mig inte särskilt mycket. däremot grät jag som ett litet barn när hunden dog :C pallar inte sånt.

well. rolig fredagkväll för övrigt. sitter hemma själv i hela tysta huset. grabsen har tagit sig ner till rape på fest. men är man sjuk/hängig så fick det bli hemmakväll.
snart blir det nog sova. är trött på facebook sedan dagar tillbaka. har lust att stänga av airporten på datorn och internetfasta i flera månader. skulle det funka tro?

vad fan gjorde man 1995?

Kommentarer
Postat av: agnes

men FAN fia. såg du inte min sågning av denna filmen? den skadar ju faasen datorn med sin dålighet.

Postat av: frajscha

ja vad fan gjorde man? kollade på tre kronor. ringde hemnummer och åt popcorn gjorda i kastrull.

2008-01-12 @ 19:09:15
Postat av: fia

käkade mammas hemlagade köttfärspaj. satt i handbollshallen och kollade. sjöng solo på frösve skola.
hoppas att du mår bättre idag. mamsen

2008-01-12 @ 23:33:34
URL: http://letstwist.blogg.se
Postat av: mor

jag skrev ju inte någon avsändare på kommentaren men han är snygg killen på bilden eller hunden var kanske bäst.

2008-01-12 @ 23:35:55
URL: http://letstwist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback