80GB ny kärlek.

rest in peace.


nu har jag en sådan här trevlig & silvrig sak. den ligger och laddar sig här brevid. den är väldigt fin.
samtidigt vill jag passa på att hålla ett litet avskedstal till min gröna lilla älskling som dog i fredags.

kära gröna lilla sak. du var mer än en pryl för mig. du öppnade ditt hjärta och lät all musik du hade att erbjuda strömma i genom mig. 4GB kärlek var mycket på den tiden du kom till mig. och all den tid vi har spenderat tillsammans har jag hållt dig i mina händer eller bevarat varsamt i min ficka. jag har försökt att peppa upp dig och hålla dig vid liv så länge som hjärtat har pumpat. silvertejp och nytt batteri hjälpte ett tag, men längre gick det inte.
RIP min gröna lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: agnes

grattis till bebisen!

Postat av: Björn

Du kommer bli jättenöjd med den, grattis! Jag har den silvrigas brorsa. Han är bra som fan, han har bra med plats i ryggan för alla mina skivor. RIP grön

2008-01-17 @ 14:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback