svennen talar ut.

har varit på "jobbet" idag. nya studion på rape alley. den är snygg och jag trivs som fisken. men är sjuk, fiskar gillar nog inte att vara sjuka dem heller, så helt perfekt har inte dagen varit. min hals ömmar. men idag har jag gått till "jobbet", ätit lunchlåda, haft kafferaster, som en riktig svenne!

hade det varit på riktigt så hade jag, svennen, fått lön idag. cash på kontot. men nu är det inte på riktigt. arbetet som vi sysslar med i våran studio är endast skoluppgifter och csn dröjer ytterligare en månad.

men, åter igen ett men, jag gillar att gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: frajscha

svenne liv is the shit. idag är jag en dålig svenne, hemma från jobbet :(
tycker det låter bra att du gillar ditt liv och halsen får du kurera med te. borde ju inte vara så svårt där du befinner dig liksom.

puss.

Postat av: agnes

fia fia. vad bra det låter som det blir! u make a banana happy as hell.

2008-02-26 @ 12:14:47
URL: http://headbang.blogg.se
Postat av: Joachimthale

Thanks for the info!

2010-01-19 @ 13:46:33
URL: http://joachimthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback