dagens i-landsproblem (läs: beach 08)

min nya ikea stol (hjul, "läder", armstöd, you name it) rullar sakta bakåt om jag inte håller mig i skrivbordet. snacka om att det är jobbigt. lite snett bakåt till vänster hela tiden, rullar in i sängen, drar mig fram, håller i skrivbordet i en minut, kommer av mig med ihållandet, rullar snett båkåt till vänster och in i sängen igen. SUCK! pallar inte. skulle fan ha köpt den heta klotstolen med hjul och fake-läder för HUNDRA FUCKING PUND! hade ju varit värt att slippa rulla snett bakåt till vänster och in i sängen varenda gång jag andas.

PS. (för att referera till parentesen i rubriken) åt upp min sista dammsugare till en svart kopp kaffe nyss. GÖTT!

PS.2 (för att referera till förra inläggert) criten gick bra tror jag!

PS.3 (för att referera till livet) ÅKER TILL SVERIGE IMORRN! :D

PS4. (för att referera till allt) jag gillar: PS, PARENTESER och att REFERERA

Kommentarer
Postat av: frajscha

fan fia. köper du fräsigt dyra kontorsstolar?! du jobbar på det sättet. synd att pengar inte är allt i världen då nu när stolen har ett eget liv och rullar på i sin takt. hmpf. min har gett mig träsmak i baken, eller ja tygsmak. kanske dags att skriva klart allt man ska göra istället för att kommentera din blogg. men det är roligt att läsa och då vill man ju inte vara sämre än att flika in en komme. puss.

Postat av: fia

nej inget dyrt här inte. det är billig skit, därför den rullar bakåt. ville ju ha jävlen för 100 bucks.

2008-02-07 @ 18:54:25
URL: http://letstwist.blogg.se
Postat av: agnes

bajs att det var just idag. men vi måste ju hyper-ses när du åker tllbaka istället. för lite banan i gbg.

2008-02-08 @ 08:50:39
URL: http://headbang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback