studa som man sa förr i tiden.

idag måste jag verkligen lägga in en högra växel. imorgon väntar tutorial. vilket innebär ungefär brinna i helvetet om man inte har kommit någonstans med uppgiften (vilket jag I N T E har gjort någonstans)

sitter och snyltar internet på anders dator igen. handsome al kom inte hem i natt. undrar vart han är? vi andra satt hemma och drack te och skissade (läs: tjötade om allt och ingenting. det kastades studsbollar, gjordes toast, ännu mera te, pratades om kvinnor/män, etc. etc.) men han ville gå på fest någonstans, och nu är han inte hemma. det känns fel och sitta och snylta internet från någon som man inte vet vart den personen är. mitt oroliga jag börjar bli lite orolig för en tjugofemårig man.

nu har jag kört morgonrundan med allas bloggar. kollat bdb, ansiktsboken, mail, osv. men nu blir det till att lägga in den högre växeln. skissa gånger tusen. för ikväll blir det OLIO med stora bokstäver!


PZOUT!

image88

Kommentarer
Postat av: Kajja

Ett skepp kommer lastat med kraft & allt som behövs för att orka plugga.

(hitta din blogg på lisas sida.då vet du)

Pöss

Postat av: frajscha

oro är inte bra. 25-åringarna får klara sig själva. hade du kul på klubben? puss.

2007-10-11 @ 22:23:35
Postat av: fia

Hallo
Nej oroa dig inte för AL han klarar sig säkerligen eller hur. Operettdags för mamsen idag, läser gärna din blogg men glömmer kommentera. Har du haft skoj i helgen?

2007-10-14 @ 15:19:15
URL: http://letstwist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback