mitt så kallade liv.

igår väcktes jag av att femton åttaåringar som ropar "hej sofia!!" till mig.

idag vaknade jag sent. möttes av en sönderklottrad köksvägg. grabbarna i huset hade tydligen kul i natt när jag försökte sova. min första tanke var skräll. min andra tanke var de får fan måla om själva sedan knackar det på dörren. våran städerska, som tydligen har blivit två städerskor, entrar huset, min tanke är nu fy fan vad pinsamt och de lär ju säga något till hyresvärden och jävla fortismän man bor med.

well. tanterna som städar vårat hus är 80+ ungefär. känns sådär att de ska behöva städa upp efter våran skit. man blir lite ledsen i ögat när de kommer med varsin dramaten med städgrejor i och börjar röja undan på ölburkar, tusen miljoner skor och femtiotre odiskade tallrikar. (bara så ni vet är det våran hyresvärd som har anlitat städerska, inte vi) mitt hjärta klarar inte av det riktigt.

shit. och jag som tyckte att gårdagen började bisarrt!


och förresten alla glada:
senast den 6 november ska vi få internet på riktigt. säger dem. men vi får se hur det går. litar inte på någon i detta landet.


Kommentarer
Postat av: frajscha

va?! vilka var det då? jag fattar nada. ja stackars tanterna. dom är säkert jättesöta och snälla. men dom är för gamla för att se vad dagens ungdomar skitar ner. usch. men dom kanske är glada att dom har ett jobb och något att göra på dagarna. vi får se det så. puss.

2007-10-26 @ 18:40:26
Postat av: Lisa

hehe vilka är alla åttaåringar? längtar tills ditt internet. då blir det SKYPA va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback