LAN-fönstret.

haha. nu har alla i huset lyckats snylta på grannens trådlösa. VÄRT!
vi sitter numera på köksbordet med datorn i på fönsterbänken. där är det enda stället vi hittar. hackers-killar är alltid kul att känna. 

helgen spenderades i glasgow (efter många om och bakfulla timmar kom vi dit). lite lördagsshopping följdes av indisk mat och två öl på the box. där tre band spelade. vi såg två. vi gick när det tredje bandet började spela. det var synd. det lät ju riktigt bra. men min vilja är inte fyra viljor så det blev sängen på vårt B&B. 
klockan åtta vaknade jag av att agnes skulle åka. hon kramades hejdå och jag var knapt vaken för att kunna reagera normalt/sentimentalt som jag känner nu. en jätterolig vecka har spenderats med henne här i carlisle. 
hoppas du (du måste) kommer snart igen bananis!

nu är jag mest trött. och kvällen har spenderats framför tusen avsnitt av OC. ännu ett avsnitt från säsong två ska få natta mig nu när jag tänker sova.

återkommer med lanandet i fönstret. men helst av allt hoppas jag att vi får internet på riktigt snart!

saknar er alla där hemma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig också! Karl har fått två tänder att bitas med. Hoppas att ni snart får internet så att vi kan skypa och du kan få se vår lille guldklimp. Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

2007-10-15 @ 14:28:08
Postat av: frajscha

jag saknar dig med! har suttit o kollat igenom bilder från förr idag. skrattat gott o saknat dig ännu mer. men snart ses vi! puss.

2007-10-15 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback