hello sweden.

da var det bokat. jag aker hem till sverige den 16 november. svensk mark for en helg. slakt, vanner & dop. mycket trevligt hoppas jag pa. blir hemma fredag till mandag, sa det ar snabba puckar. mycket fram & tillbaka, men det ar det vart.

sitter i skolan och vantar pa battre tider (las: slosurfa)
ska ga hem och laga mat. det behover min mage. vill garna sova lite ocksa. satt uppe och tokjobbade till min tutorial jag hade idag. men hjalpte inte sarskilt mycket. blev mer forvirrad av den. fuck it. bajsbrief ar vad det ar!

idag oppnar ett nytt vinstalle i vart kvarter. hoppas pa att det ar vart eftersom varan stammispub har blivit ett chavstalle dar personalen far tanderna utslagna och gubbar far benen avhoppade. jo. ryktena sager sa. sa vi vagar inte ga dit lange. trakigt. for kara kronan var ett vart stalle forr i tiden.

Kommentarer
Postat av: frajscha

då får vi leka lite mera! jag gillart. åh ett vinställe i ert kvarter. måste ju lätt inspekteras när jag är på plats. peppar som fasen. du fixar skiten, trots att det känns bajs.

tack för det fina kortet. du är sötast. jag älskar att få kort från dig. det värmer mer än du kan ana. saknar dig med.

puss.

2007-10-18 @ 17:57:09
Postat av: Karl

Tack för det gulliga kortet. Det var jättefint och gott. Kram

2007-10-19 @ 18:43:03
Postat av: Kajja

fan då är ju jag i barcelona när du är hemma

2007-10-20 @ 01:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback