bling VS kling

bling VS kling


ni kan ju tro att detta ar en modeblogg. NEJ. (bara ibland nar jag har lust att satta piff pa livet)

har hort att jag har "elin kling-lugg". :(
tyck vad ni vill. 


luggen ar for lang. jag klipper den standigt. behover ga till en riktig frisor snart. nu har rusta-saxen gjort sina hack for ett tag. nar jag far tid ska jag ga ner pa stan och boka in mig pa stans hetaste (las: det basta carlisle har att komma med typ. duger la i krig) toni&guy (dar for ovrigt frisorelever fran london jobbar. toni&guy i carlisle ar inte mer vart an sa).
det ska jag gora nar jag har tid. borde inte agna mig at bloggandet alls just nu. tiden ar knapp och klockan tickar ner mot min tutorial i morgonbitti.

pa aterseende nar min agenda ar mindre spackad! *business-woman*

Kommentarer
Postat av: frajscha

vem fan är elin kling?

2007-10-17 @ 22:27:11
Postat av: fia

stureplansprofil fran mariestad. VANERNS PARLA!!

2007-10-18 @ 11:21:18
Postat av: Gjermundtindra

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback