view

view

min view från tåget, btw.

glasgow var lika bra som vanligt. 
kul att träffa kusinen igen. massa sol-kaffe-sushi-läsa karta-häng!
sedan shoppade jag i min ensamhet. blev ett par solbrillor, örhängen, shorts, linne och en sjal rikare. älska primark återigen. urban outfitters med för den delen!

när jag jag blir stor ska jag flytta till en rolig stad. ångesten bara hoppade på mig när jag klev av tåget hemma i carlsile. vet inte varför men det kom i samma veva som luften strömmade in när dörrarna öppnades. en våg full med hjärnspöken och PMS-monster. och alla ville åt mig. så valborgsmässoafton blev till en elegi över allting. lika bra att den spenderades hemma i råtthalls.

idag känns det bättre. nu har hjärnspökena förvandlades till stresspöken, PMS-monstrena försvann efter ett avsnitt desperate housewives. nu ska jag sova och klockan är för mycket som alltid.

dagens låt på hjärnan: vertigo - libertines

Kommentarer
Postat av: frajscha

ja men när det är storstaden glasgow så kan man ju knappt älska nåt annat. jag blev förälskad bara på några timmar. jag vill så himla gärna åka o shoppa med dig snart. inte ha någon packning med bara en tom väska och cashen redo för att spendera, särskilt på primark. åh.

puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback