mr vain.

mr vain.


när man har shuffle på datorn händer det oväntade saker. även om jag är skyldig till nästan alla låtar som har lagts in på datorn så blir det som en överraskning. just nu surrar den här i mina högtalare. blev helt paff men till mig. riktigt gött med nittotal, känner peppen!

nu ska bara morgonkaffet (notera att klockan är ett!) ner i magen sen bär det av till trettiosjuan för att väcka ett par slöa snubbar och ta tag i jobb med diverse briefar.

big time! (med soundtrack of our lives var tydligen nästa låt i min shuffle, gillart!)

Kommentarer
Postat av: frajscha

mr vain är ju svinbra. behåll den i datorn.

Postat av: Olamathea

Your website is extremely interesting

2009-06-02 @ 09:49:21
URL: http://olamathea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback