I think mr blund raped me.

förlåt för det senaste inlägget. kollade på det nyss, och gud vad hemskt det såg ut. 
skadad som man är får jag krupp i ryggraden när jag ser sånt. men orkar inte göra inlägget fint. so i let it be!

denna vecka har varit otrolig. jag sover, sover & sover.
jag hör inte min väckarklocka, som jag ställer tidigt. 
vaknar klockan ett.
dricker flertal koppar kaffe, men ändå är jag trött.
jag är helt apatisk och det enda jag orkar göra är att hänga med mannen (datorn).

hela veckan har jag betett mig sådär. har mängder att göra egentligen, men kan inte ta mig för något. men förut fick jag ett ryck. på cirka tjugo minuter städade jag rummet, toaletten, sorterade tvätt i fina påsar, bäddade sängen, diskade min disk, tömde papperskorgar. 
nu skulle jag tvätta tänkte jag, men var är mr. warden när jag ska köpa poletter? 
det blir inget tvättande utan poletter till tvättmaskinen 
(som förövrigt kostar £1,20 per tvätt och £1,20 per torktummling). 

så nu blev jag helt apatisk och trött igen. vad har john blund gjort med mig? han har varit på besök, men något mer har hänt. något illa har han gjort mig. men jag har ingen aning om vad som har hänt, har ju sovit hela tiden.

Kommentarer
Postat av: frajscha

men fia då. du har ju alltid varit rädd för john blund, han kanske är arg på dig för det. o har sprutat in massor av sömnpiller i ögonen på dig. det är dags att du försonas med john blund o där med basta. han är inte farlig alls, jag lovar. han är mest snäll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback