dagens soundrack.

92263-59


återigen REGINA SPEKTOR! har lyssnat på repeat igen, igen och igen. säker i månader nu. okej blandar väl in massa annat också. med denna är min stöttepelare. nåt som jag lutar tillbaka till när jag behöver stödet, peppen & allt.

cp-tutorial idag. visste att det skulle gå skit, eftersom min skissbok innhåller högst fem skisser. 
antar att det blir ännu en helvetesvecka, som börjar idag, fredag! gött. inte så att man firar helg direkt. 
ingen bulle på fredagsfikan, inget afterwork, inget disney dags!

ibland önskar jag att man var en av alla dom. en av alla dom sju-till-fyra människorna. men antar att vardagen är vardagen. vilkens vardag det än är.

har bestämt mig för att utse varenda dag till en fredag, unna mig att jobba hårt hela dagen för att senare se fram emot fredagsölen, disney dags och en bulljävel! 

(nu måste jag skriva klart en report innan klockan fyra)

Kommentarer
Postat av: frajscha

åh disneydags. kommer ihåg att vi aldrig hade fredagsmys till disneydags som stina o hennes familj hade. var alltid avis på den familjen när vi hade plockat ihop våra barbies o jag fick gå hem medan jag såg dom framför tv i vardagsrummet, hela familjen idyll. jag gick hem till ett tomt radhus för att alla hängde i hallen för att se "herrmatchen". usch mina barn ska alltid få fredagsmys med disney på tv o mys i soffan.

Postat av: agnes

regina regerar. fan va bra hon är. om du inte redan lyssnar på carla bruni. do it! hennes låtar på franska framför allt! smack.

2007-05-07 @ 11:48:24
URL: http://headbang.blogg.se
Postat av: agnes

ja va FAN hände?! i dunno...

2007-05-07 @ 13:33:27
URL: http://headbang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback