rggghhhh!!

arg som ett bi.
sur som en/ett surkart!

mando diao ställde in giget i glasgow igår, så var informationen förra veckan.
igår hade de tydligen spelat på en annan club i glasgow. hade fått information på myspace om det igår! IGÅR, HALLÅ FRAMFÖRHÅLLNING TACK!!

var ju i glasgow hela dagen igår och kom hem för ca två timmar sen. då hade vi kunnat gå och se ett av sveriges bästa band, som jag nu hatar lite! ett sviket fan som aldrig har svikit dom. arghhhhhharaslkfhksauhf. hela dagen är förstörd! dessutom saknar jag min syster. 

konstigt nog känns nio kvadrat lite stort bara för mig, eller ja, det känns tomt utan henne :(

Kommentarer
Postat av: frajscha

va fasen så dom spelade ialla fall. fan fan fan. men som vi var i fredags så kanske det var lika bra att vi missade ;) kul att stå o lukta kinamat med svullen mage.

fia jag saknar dig med!

2007-03-11 @ 09:50:02
Postat av: agnes

fuck rock´n roll, c´mon let´s dance! dumma dom. jag vaknade nyss. klockan är ett. det betyder att jag var ute igår. saknar fia.

Postat av: Nikolaielle

Great idea make it site. Thank you.

2009-11-23 @ 13:00:26
URL: http://nikolaielle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback