en onsdag.

en onsdag.


det är trångt i engelska gränder.
syster är här hon borstar tänderna nu, notera 15.23.
vi var ute igår. det var kul och konstigt.

det här med alkohol. fattart inte. man dricker för att det ska bli roligare, vilket jag håller med om. men jag som är av den blyga sorten dricker även för att våga prata med folk. och dum som jag är så vågar jag inte det i alla fall. ser på, låter det mesta gå till spillo. men antar att det är ännu ett av mina i-landsproblem, fast egentligen inte. hade nog varit lika blyg och tafatt om jag hade varit polack.
det är faktiskt många som frågar om jag är från polen, hehe.

Kommentarer
Postat av: agnes

du ser inte så polsk ut.
jag fick höra att jag såg ut som en muslim. hur ser en sån ut? det finns ju olika. hmmm....

Postat av: frida.

det var ju en som fråga om jag var från polen med! fan det är du o jag, polackerna. is the shit.

2007-03-11 @ 09:47:57
Postat av: Jespertine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 13:33:28
URL: http://jespertine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback