när tiden rinner i från mig ballar mitt jag ur.

haha. kom på att det är fyra dagar kvar till julafton (eller tre). jag trodde det var en vecka. har fullkomligt tappat kontroll på tiden. allt slit på "kontoret" gör mig vimsig i hela huvudet. hatar även att jag är pigg som en lärka när klockan slår 23.00 och att jag är som en levande död när klockan är 8.00. är rörig i huvudet. använder inte mina glasögon. nu ska vi göra pepparkakshus. har fått en present idag. en fin ljuslykta. är äntligen klar med allt redigerande av bilder. börjar klockan 8.00 imorrn. sitter just nu på tredje våning och undrar vad jag skriver. är så sjukt trött. men så jävla pigg, för klockan närmar sig tio. när fan blev det tredje advent. oooh. måste boka flygbiljett till mitt andra liv. göra tiotusen listor om saker jag måste göra. borde jag sova eller ska jag gå ut och gå. rensa hjärnan. CTRL+ALT+DELETE på detta inlägget.


Kommentarer
Postat av: Kajja

CTRL+ALT+DELETE är annars är grym låt!

På tisdag stoppar vi tiden & andas ur julhetsen.
Lycka till med allt.
Puss

2007-12-22 @ 01:48:01
Postat av: kajja

trött.com. en ska de ju va ehe

ciao

2007-12-22 @ 01:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback