alkolås på mobilen, sneeela!?

fy fan för utkorgen dagen efter. damn, aldrig kombon alkohol & en sony ericsson igen!

det började så här:

till frida 00.20
sitter inne på toan. nu hörde jag utanför "hon är våt av andra skäl. du är våt av öl." är det denna staden?

till okänt nummer, alexandra och christian 00.43
woho, vad gör ni?

till mamma och pappa 01.25
jag missade bussen. men fixar det.

till christian 01.39
du. vänta på mig. ja sover gör dig!

till pappa 02.26
jag tar taxi. hemma om 15.

till coffe 03.46
hela jävla hjärnan är full!

till frida, lisa och mamma
kuken, ballen, åbrovallen!

summan av denna kardemumman är väl att mina sms till folk håller inte ihop riktigt. men det har ju varit värre. trodde inte jag led av fyllesmssjukan, brukar alltid glömma av att jag har en mobil, men tydligen så lyckades jag med. OHNO!!
en sak jag kom på nu. undra om jag satt inne på kill eller tjejtoan. eftersom det både var en karl och en brud utanför?! och hur snygga och rediga sms fick jag inte iväg till pappa då (fan vad jobbigt att bo hemma hos päronen när man är ovan liksom. det här med att höra av sig om man inte kommer hem osv, är jobbigt). stackars mamma som fick ta del av den sista hälsningen. haha. vad hade jag för deal med massutskick dårå?!

jaja. vet inte riktigt vad jag menade med alla sms kära vänner, men jag gillar er, det var nog det jag ville säga!







Kommentarer
Postat av: frajscha

haha. fia. du är söt o rolig. ska spara det sista messet, kuken ballen åbrovallen. är en mycket tänkvärd slogan. puss lovely sis.

2007-12-02 @ 23:19:18
Postat av: Lisa

haha nöjd med min kuken ballen åbrovallen!!!!

Postat av: Kajja

Vännen du var ju ute i Skara. Inte fan kan man ha kul där ehe...
Och bo hemma hos päronen suger när man typ varje kvart måste meddela vart man rör sig & hans moster. Hej femton år igen.heyeyey på den liksom...
Men dina mess är ju inte jättemycket ångest haha.
ha det nice i göteborg & tack för idag!
kärlek

2007-12-03 @ 21:36:58
URL: http://kajja.blogg.se
Postat av: Felix

Hejja Fia! Jag tyckte det var roliga sms jag. Ser det framför mig när du med en örs stirrande blick knåpar ihop dem på mobilen. Haha, mer sånt!

Kram Felix

2007-12-04 @ 19:04:03
Postat av: Stina

Fia, det här var nog det roligaste inlägget jag någonsin har läst.
Kram på dig, vännen min!

2008-01-04 @ 04:24:32
URL: http://stinastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback