my first wedding

my first wedding

imorgon ska jag på mitt allra första bröllop. dock inte mitt eget (det är jag glad för). jag ska ha en klänning. klackskor. frisyr. röda naglar, och så vidare.

är apstressad. mitt liv är uppbyggt på listor, punkter, bocka av fylla på... så det är nog bästa att jag följer mallen.
här är mitt liv just nu:

gå och lägga mig (klockan är nu två, och man ser bättre ut med lite sömn i kroppen) PS. glöm inte brun utan sol, helst en hel tub för att komma upp i standard med systerns bränna

raka benen, för andra gången denna sommaren. den som spar den har.

bränna en skiva med massa the sämst of 2007 (i mina öron)

köpa hårnålar

vad ska jag ha för smycken?

öva på sånger, ta i från magen, glöm inte sätta på micken, titta inte på någon i publiken (god damn har inte sjunkt inför publik sedan nian)

baka tårta inför födelsedagskalas på söndag

frysa tårtan

baka bullar (hej husmor!)

baka förfan 500.000 sorters kakor när vispen ändå går på högvarv

svara på tusen sms

sedan har jag en lista på viktiga saker att göra omgående men mitt liv är alldeles för ytligt och egentligen ganska oviktigt just nu, men fan så stressigt. hej magkatarr! 


PS. sista dagen på jobbet idag. nu har jag semester i tre veckor! YESYESYES.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback