kasta loss och lär dig slåss!



en annan wanna-make-suicide låt och video. eller så skrattar man tarmarna ur sig.


annars är man en opepp brud som degar medans syster har förpärla till stadens fräsiga torsdagsutgång.
pallar inte med moppekillarna här. hur fan kom de hit? vem känner dem?

pallar fan inte att de pillade på min tjugolöks datta. så tog lappen, sade godnatt, och nu sitter jag här typ bittrare än bittrast. och där ute. där de slåss om vilken musik de ska spela. de har lyckats får tag på alla mina blandskivor, och gänget ba "vaffan är det här" om the bravery, och "jag känner igen det här, vad är det" om cardigans.

PALLA (läs på skånska)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jävla bajskorvskillar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback