it's over now!

nu känns det som att sommaren tog slut. regnet smattrar på fönsterbläcket, musiken känns liksom lite mer dyster än förut och i hjärtat anar jag kalla höstvindar.
jag är inte särskilt bitter alls, vet inte varför det känns som det fattas något. sommaren flög förbi utan att lämna ett enda spår efter sig. har liksom inte fattat att den har börjat än.

jag är tjugoett nu förresten. hade kalas idag. fick en små söta presenter från min släkt och min mamma överöste mig med presenter pga. dåligt samvete för att hon typ "glömde" av att köpa present till min födelsedag och jag blev typ som en tjurig femåring. så ikväll ska jag gå i säng med två nötcreme och en moviebox. och imorgon ska jag fira semestern med att köpa ny mobil (fick lite cash i present).

PS. jag gillar inte att blogga längre!

PS2. bebisskrik är fan ingen höjdare!!

PS3. fast jag har nog den sötaste systersonen ever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback