fuck fyran.

åh det går ett program om choklad på fyran just nu. damn. har nog aldrig varit så sugen på choklad som jag är nu. allt från varm choklad till en stor fet marabou. jaja. är ju nyttig nuförtiden... och nu blev det reklam (tur för mig)

var på ikea idag. jag & mami. självklart tog det flera timmar. självklart tappade vi bort varandra. självklart blev vi lite osams. självklart drack vi 5 kronorskaffe. självklart kom vi på tusen idéer och ännu mera självklart fylldes bilen med massa värda och ovärda stuffs. :D 

jahapp. då var reklamen slut. 
sukta eller stänga av teven?

Kommentarer
Postat av: adele

åhhhhh. choklad gud vad gott
tur att jag missade det programmet
annars hade mitt godisförbud rykt
åt helskotta :DD

Postat av: agnes

ikeeea. wiey!

2007-08-30 @ 08:59:54
URL: http://headbang.blogg.se
Postat av: Melvinelle

Site was very helpful. thank you

2008-11-20 @ 10:13:34
URL: http://www.enequist.dk/melvinelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback