suck.

aaah. hade skrivit en lang javla blogg och sa trycker jag pa fel tangent sa alltihop raderas. damn!

today ar det lite bakisdag kanner jag. har en tendens att fa verk i benen dagen efter, skum, krampaktig kansla som kryper i benen. och nej: jag dansade inte ett skit igar! det ar det som ar gott med att ga ut har. man bara sitter o pimplar bars pa nagot ballisstalle. och oftast ar det bra musik har, inte sa mycket untz untz, och istallet en hel del britpop/rock. me like me like!
det var varre att gaa upp i morse. kom hem halv fyra, borjade tio, med biblioteksintroduktion. var ungefar lika exotiskt och givande som det later. det holl pa i en halvtimma, sa det kandes annu mera OVART. so i'm a bit tired now.

snackade med sis forut. aah. alskar att prata av sig med folk som kanner en innan & utan, vet precis hur man ar, och vad man menar nar man sager en viss sak, och fattar precis hur man kanner. det ar so fucking upplyftande sa det finns inte. oh. saknar saknar. 

well. mitt trevliga & superlyxiga boende kanske kan losa sig nu. kanske kan fa flytta till en annan korridor som ligger i stan, dock med delad toalett, vilket kanns lite sunk & jobbigt. men det gar verkligen inte att fa allt i det har landet... sa hoppas det verkligen loser sig. jag vill trivas som fisken!

so. nu ska jag tag tag i lite till. kanske ner en vanda pa stan. i really want new shoes, new bag, new warm clothes, new jacket... 

ooops. det va en del dar ja. skulle inte tack nej till mitt csn nu. var ar du?

Kommentarer
Postat av: frida

ja, det är härligt att snacka med dig. vi hoppas att det löser sig till det bästa. jag ska också till stan idag, vill köpa skor. men dom kostar 1000 spänn dom jag vill ha :(

puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback