lyxboende?

assa. betalade min hyra i mandags. fatta 15.300 spann gick upp i rok. den hyran racker till jul. det ar lite mer an tre manaders hyra. helt sinnes. SINNES. ar det vad som kallas lyx. eller ar det bara pengarna som gor det lyxigt. for nio kvadrat, lika stort kok som rum delat pa sju, somnlosa natter p.g.a alkoholintag av grannar sju dagar i veckan. ar det det man betalar typ 5.000 i mandaden for?

snacka om vad man kunde unna sig for fem papp i manaden i sverige. typ en grymmis-lagenhet i goteborg?

jag tror jag ska sluta tanka. mar bara skit av det.


dessutom, nu ska jag alta lite mer, sa saknar jag h&m. har finns bara ett trah h&m, tant+mama avdelningen... yeah.


det som ar bra ar att det ar fredag idag :)

Kommentarer
Postat av: frida

hej gumman. h&m finns på nätet! beställde senast i början av veckan. bara så du vet. puss.

Postat av: lisa

blä för tantigt h&m

2006-10-16 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback