eftersom man har sa lite att gora...

eller ja...

orkar inte vara kreativ for tillfallet sa gor nagot annat:

4 jobb jag haft
Jorgubbsplockare
Cafébitrade
Staderska
Annonsproducent

4 stader jag bott i
Skovde (hela livet)
Karlstad (fem manader i varas)
Carlisle (har bott har i ca. 1 man)

4 tv-serier jag bruka(ade)r titta pa
Desperate Housewifes
Room Service
OC
Vanner

4 latar jag lyssnar dagligen pa (medvetet & omedvetet)
Take me out - Franz Ferdinand
Someday - The Strokes
Get back - The Beatles
Hide Away - Laleh

4 ovanor jag har
Sova for lange
Chokladautomaten ar en for nara van
Dricker for lite vatten
Guinness pa crown


well. kanske kommer mer nagon dag.






Kommentarer
Postat av: frida

kul att du har bloggat igen. gillart!

Postat av: lisa

gud vad jag vill hälsa på dig framöver! verkar grymt!

2006-10-24 @ 18:32:08
Postat av: Todaykim

good site, need more information! Thank you

2008-01-03 @ 18:33:10
URL: http://todaykim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback