somnlos natt.

det ar mitt eget fel att jag inte kommer sova en blund inatt. jag skjuter upp alla problem tills det brinner i knutarna. inte lite eld i baken ens, utan brannskador till tusen innan jag far tummen ur. hur kommer det sig? sitter det i generna eller kan man trana bort det? grrr. ska ju bara gora ett par skisser sen kan jag sova! but but no no. jag far inte tummen ur. gjorde klart ett par skisser for en kvart sen pallade jag inte mer *lite internetpaus. damn. vill bara sova. helst tre dagar i streck. men vill inte vakna upp till stress, stress, stress. sa det ar val bast att inte sova alls. da ar man redan vaken...

Kommentarer
Postat av: Karyn

Brannskador... ja, san ar jag med, det ligger nog i slakten!

2006-11-17 @ 06:14:29
Postat av: frajscha

som karyn säger, det ligger i släkten. du känner väl mig?!

Postat av: Didrikfelicia

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-01-23 @ 13:54:57
URL: http://didrikfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback