no talking tonite baby!

(varning varning! klagobrev igen) wiho. idag har jag fatt internet. skuttade nastan hem fran skolan, efter ha suttit dar i stort sett fran tio till atta. klaga nr.1: snubben som var har i formiddags hade inte ratt installningar sa det fick jag fixa till sjalv nu nar jag kom hem. (tur att jag ar sa himla clever sa jag listade ut det. (jaja, det var bara en liten grej man skulle kryssa i, men anda)) klaga nr.2: jaja, sa funkade internet iaf. MEN! det gar ju lika snabbt som det gjorde -97, modemtiden, nar man fick sitta efter klockan 18 pa kvallen annars blev pappa arg och sa att det var alldeles for dyrt innan. klaga nr.3 (det trakigaste av allt): sen lyckas jag fixa msn, gott. ska fixa skype. men nehe, da har man en for gammal Mac version, och det kommer aldrig att funka pa min dator! jag har varlden samsta dator skulle jag tro. ville ju ha internet for att kunna ha skype och snacka med min nara & kara, som inte ar sa nara langre for man inte har pratat med dom pa tva manader. IIIIGHHHHHSHSH! fan vad jag hatar min dator. nu blir det att trosta sig med lite svensk mat, kottbullar & stuvade makaroner star pa menyn idag.

Kommentarer
Postat av: frajscha

det får räcka med msn. det funkar ju ganska bra det med. vi saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback