svettigt!

skolstress in i det sista. 
imorgon har vi var sista crit for det har aret. 
har suttit i skolan fran klockan nio i morse. planerar val pa att ga hem snart. 

verkar problem med att komma hem pa lordag ocksa. tagen ar tydligen rejalt forsenade pa grund av vadret. och hemma, sverige, goteborg ar det tydligen oversvammning? pallar inte att inte fa komma hem NU. langtar sa jag kan spricka. mami ville att vi skulle baka pepparkakor pa sondag ocksa. too sweet mami!

ah. annars lycka idag nar jag hade fatt mail av sis och bild pa ultraljud. det var nog det sotaste jag har sett ever. hehe, gratmild som man ar kunde jag inte lata bli att lipa lite. 
oh. kan inte fatta att jag ska bli moster, om lyckan finns med!

nepp. nu sticker jag hem. 
maste packas, skissas, ata. 
kanske dricka upp det sista av mitt mulled wine (typ som glogg)?


Kommentarer
Postat av: frida

men ni måste ju komma hem på lördag ju! annars går det ju inte. jag längtar också så jag kan spricka.

eller hur är bebisbilden underbar. vi fick kopia!

jag o linda har bakat pepparkakor idag. hon hade aldrig gjort det förut så husmor fck ta tag i det o introducera henne. det blev mumsiga små bruna...

puss.

Postat av: nansin

asså jag känner mig lite förnärmad över att jag inte fick veta om bebisen förrän typ förra veckan!!!!!!!!! :C

skvallersläkten kanske har blivit sämre på att skvallra? hehe. NU ÄR JAG HEMMA!!! yay!

2006-12-16 @ 22:55:04
Postat av: lisa

JAG FICK REDA PÅ BEBIS GENOM DIN BLOGG NU! JAG EMMA VICKY FICK VETA DE NU JU. NÄR JAG SKREK UT "ÄR JOHANNA FRYKLER ME BARN???" MAMMA BEKRÄFTADE NU hahah. GUD VA KUUUL!! VI HURRAR HÄR!!

2006-12-22 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback