en san dar sondag.

idag ar det en san dar sondag, nar man vaknar, tittar ut, regn, blast och annu mera regn. en san dar sondag nar man bara vill ligga kvar i sangen, inte ens tanka pa att ta pa sig skorna och ga ut genom dorren. idag ar det en san dar sondag som far mig att tanka pa nar jag var liten. en gramulen hostsondag nar jag och storasyster satt uppe vart rum, som vi da delade, i en helt annan varld och lekte med barbie en hel dag. jag minns hur chockade vi blev nar mamma ropade pa oss och sa att det var middag, da vi fortfarande hade pyjamasen pa. god, i miss the time of my life!

en san har gramulen sondag man bara bakis & deppig. hade jattetrevligt igar, varsta sockerbomben och forfest hos mikaela, mysmys. sedan taxi ner till stan och fats. dar vi blev mer eller mindre fulla snackade med fula engelsman osv. sedan gick vi till terminal 1 dar vi kanske var inne i tjugo minuter. betalade £5 i intrade, £3 i garderoben. javla moderatstalle alltsa. bara en massa horribla manniksor. brudarna dar klar sig som om det vore tropiskvarme blandat med porr. och snubbarna da. shit, skjortnissar och tracksuit. pallar inte engelsman!!

well vi gick vidare i alla fall. till concrete. dar var det battre. dock skitmusik pa lordagar. men... hittade ett hett hangel i alla fall. sedan slutade kvallen valdigt bissart. som det alltid gor pa concrete. typ missforstand och san skit.

ooops. nu fick jag just sms fran hanglet. hahaaaaa :D

Kommentarer
Postat av: frida

åh, dom gråa söndagarna med barbiedockor. vad kan slå det? kanske en vinkväll i mitt kök på hagaborgsgatan. längtar otroligt mycket efter dig nu, det ska bli så kul att du kommer hit!
tack för pratstunden. det får blir mer samtal med smidande planer inför julen. mys.

puss.

Postat av: Shops20066

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-09-29 @ 13:24:36
URL: http://www.shops2006-com.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback