it´s monday.

måndag och det regnar, kan det verkligen bli bättre? hmm, jo kanske.
om jag inte vore så sjukt lipig idag,

har ont i halsen (lipar, för övrigt tror ja att jag är allergisk mot ngt här hemma, för så fort jag är hemma så får jag ont i halsen?!)

har jävligt ont i fötterna, vet inte vad jag har gjort (lipar) men kan inte gå...

har massa o ta tag i, men finner ingen energi någonstans (lipar)

fan vad det regnar (lipar) har ju vant mig vid 40 graders värme, sköna sandstränder & turkost hav. GREKLAND, I MISS YOU!


alltså jag borde uppdatera mig om banan-resan till grekland. men orkar inte...
jag måste spara all energi till att göra allt jag måste göra inför flytten till england.

let's do a "todo-list".

Kommentarer
Postat av: frida

hej fian!
snart får du komma hit. då ska vi ha kul. längtar efter min sis. puss.

2006-08-29 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback