folk.

åh. irriterad.com
sura folk kan förstöra ens dag alltså. på väg hem för lunch så blev jag både tutad på & skälld på för att jag var i vägen. hatad av alla sura gubbar & tanter! var på tipptopp humör när jag stegade ut på lunch, ipoden i högsta hugg och med raska steg styrde jag min kos hemmåt. väl hemma är man irreterad på alla dessa folk som har för lite att göra så dom måste klaga på vad man gör... damn.

nepp glöm det.

ÅHHH. nu är jag tjugo.
hade den bästa födelsedagen ever in karlstad. mös med systrar  + resp. + mor på dagen, och på kvällen var det morrissey, fick en gummibåt :) yes. thanx!!

och idag har jag fått present på jobbet, värsta fina blomman + en bok. alla är så söta.

oooops, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback