damn fockn' pancakes.

shit då var man sjuk idag. har man fått simsjösjukan utan att ha badat där på en vecka?
damn. stannat hemma från jobbet liksom, det är inte min grej!

men jag tror jag blev matförgiftad igår...

yes, we went to
IKEA  yesterday. det var ingen svår uppgift att få med två brudar till i familjen dit. syftet var ju att jag skulle träna inför den närmande uppkörningen. well, vi kom dit, lite sent dock. hade drygt en timma på oss att kika, handla, inspireras, innan de stängde.

iaf. så åt vi på nåt ställe på vägen hem. ingen hade ätit sen lunch, så man var ju illhungrig. men damn vilket skabbigt place. jag käkade pannkakor (som smakade lök o hamburgare (!) urrrk) jag tror dom förgiftade mig på nåt sätt iaf. kan inte va nåt annat som jag att jag mår som jag mår idag... no more details.


nu ska jag må lite dåligt. (ja, tyck synd om mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback