can I sleep on your shoulder?

tröttheten försvinner inte av sig själv har jag konstaterat efter 3-4 nätters dålig, dålig sömn.
jag har absolut ingen ork till att packa till grekland, vilket börjar hetta till i knutarna, eftersom ja åker till fröken a. och göteborg i morgon efter jobbet.

jag måste packa, sy, och göra en smyckesbeställning till en vän i karlstad. well. får väl göra det i natt då, eftersom jag inte har sovit något denna veckan kan jag lika gärna vara trött i morrn med.

helst av allt vill jag sova nu, men nu ska jag åka upp till simsjön för en dejt med best-betty-elin ever. vi ska käka
glass på vårat heta gamla jobb.


här ska vi bo i grekland :) lovely.


hey ho let's go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback