<3

idag ska jag träffa fröken J.
vi blev bästisar när vi var sex år.
vi satt i det lilla huset på våran gård som i bodde på. hade börjat samma klass samma dag (+/-). & efter den dagen gick vi i samma klass i nio år. från nollan till nian. sedan började vi på olika gymnasium, och kontakten försämrades. men still, så är hon min bästis. vi ses inte så ofta längre, eftersom vi bor lååångt i från varandra.

men idag ska vi hänga. love.


annars kaffe-kärlek. drack precis upp det sista i koppen, vilket betyder att klockan är 10.44 dags att styra upp sig inför en fräsig dag. älskar o va ledig när man kan ta det lungt chilla hela morgonen, och inte för så här dags börja oroa sig över vad man ska ha på sig.

ciao!


Kommentarer
Postat av: frida

ska bara visa att jag har läst och säga hej. visst är det gött att vara hemma på morgonen, men risken är att man blir slö tycker jag. puss.

2006-09-02 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback